Menu

Zatočte s jarní únavou!

0 Comment

Pokud i vy máte místo jarní svěžesti spíše jarní únavu, nezoufejte, nejste jediná! Většina dospělých žen se z kraje jara potýká s tak zvanou jarní únavou. Tato únava nejen postihuje naše tělo, a proto se nám chce spát ještě víc, než v zimě a nějak se nemůžeme do ničeho snadno donutit, ale také je dost vidět na pleti. Co tedy dělat, abychom se zase dostaly do formy?
vlasy na tváři
•        Jezte ovoce a zeleninu, pijte hodně vody
Tělo si na jaře přímo i nepřímo žádá notnou dávku vitamínů a vody. Hydratujte tělo a tím hydratujte i pokožku! Uvidíte, že odlehčenou stravou plnou vody a vitamínů, dosáhnete krásnější pokožky již na druhý den! Nezapomínejte pít hodně vody! Nejen vaše tělo to ocení!
•        Dejte si studenou sprchu
Hned po ránu skočte do sprchy a dejte si tu nejvíc studenou, kterou snesete! Nezapomeňte ani na obličej! I když voda není úplně to nejlepší pro pokožku obličeje, jsou tyto situace přesně ty, které volají po studené sprše hlavně pro obličej. Krásně se vám pleť vypne a prokrví! Kate Moss dokonce doporučuje nechat vodu natéct i do očí. Ne každému to bude příjemné, ale otoky pak jsou mnohem rychleji pryč, kruhy pod očima se také zmírní a po červené barvě v oblasti očí nebude ani památky!
•        Použijte lehká séra
Po takové sprše a čištění obličeje si na pleť určitě musíte nanést lehké sérum plné vitamínů a ideálně takové, které bude obsahovat kyselinu hyaluronovou. Ta dodává pleti hydrataci a tím pádem budete vypadat mnohem svěžeji!
prst pod okem
•        Užijte si masku
Pokud ani výše uvedené kroky nepomohly, není jiné cesty než na pomoc zavolat odborníka v podobě pleťové masky. Použijte takovou, která bude hydratovat a vyživovat pokožku. Nikdy však nezapomeňte před nanesením masky pleť důkladně vyčistit od líčení a všech nečistot, které během dne můžete z okolí nasbírat!
•        Dostatečně spěte
I když se zdá, že byste prospali celé dny a může toto doporučení působit zvláštně, nezapomínejte, že spánek je základ. To znamená, že byste měla jít spát dvě hodiny před půlnocí a opravdu se dobře prospat. Pozor ale na příliš mnoho spánku! To vám nebude svědčit, stejně jako málo spánku!