Představte si, že uklouznete na schodech, které před chvílí někdy vytřel a vy jste to přehlédli. Zřítíte se o patro níž a vzápětí už pro vás soused volá sanitku. Octnete se na traumatologickém oddělení a jelikož je vaše zlomenina otevřená anebo máte těžké vnitřní poranění, je třeba rychle jednat, provést operační zákrok a nějaký týden si tu v nemocnici pobudete. Rázem zjistíte, jaké to je být v roli pacienta, závislého na pomoci kvalifikovaného personálu. Jenže pokud máte tu smůlu a zrovna vaše nemocnice pokulhává v moderním vybavení, a navíc vám přestane fungovat hlásič potřeb pacienta napojený na sesternu, jedinou šancí, jak přivolat sestru, je neustále civět skrze pootevřené dveře a hlídat, až sestra půjde kolem. Deprimující, že?
Mnohem lépe na tom budou ti, co využívají moderní systémy sestra / pacient s napojením na telefony DECT Multitone. Jsou to velmi spolehlivé bezdrátové systémy, s nimiž nemáte problém přivolat kdykoli a odkudkoli pomoc. Potřebujete vyměnit ložní prádlo, protože je pozvracené? Udělalo se vám nevolno po nějakém léku? Máte plného bažanta a potřebujete nutně vymočit? To vše jsou velmi důležité „drobnosti“, které se musí řešit urgentně, a nemocniční personál by měl mít perfektní přehled o situaci na svém oddělení.
A k tomu právě přispívá tento systém s telefony DECT – každý z personálu přesně ví, v reálném čase, jak probíhá řešení požadavků pacientů – který požadavek se vyřizuje, který je vyřízený, a který se vyřizovat ještě nezačal. K tomu všemu lze telefony využívat pro volání na ostatní telefony zapojené v tomto systému, případně na pevné linky či na hlasové moduly nebo vrátné hlasové systémy v areálu nemocnice. Podotýkáme, že telefony nepotřebují žádnou SIM kartu, tudíž nemají nic společného s komerčními zájmy telekomunikačních firem, tím pádem je investice do tohoto systému pouze jednorázová.